Contact


info@elzbaldemore.be




ELZ Baldemore vzw


Zavelstraat 21

2400 Mol


RP: 0741.863.126
RPR Antwerpen, afdeling Turnhout


Klachtenformulier 


Klacht indienen
Ben je niet tevreden over de dienstverlening van eerstelijnszone Baldemore?
Dan kan je via dit digitale formulier een klacht indienen. Jouw klacht biedt ons de mogelijkheid om onze dienstverlening en processen te verbeteren.


Voorwaarden

ELZ Baldemore vzw is niet verplicht een klacht te behandelen indien:

  • gebeurtenissen of situaties zich meer dan één jaar geleden afspeelden en waarbij er geen initiatieven genomen werden door de klager;
  • de ELZ geen betrokken partij is;
  • er een formele beroepsprocedure voorzien is;
  • de klacht betrekking heeft op feiten waarvoor reeds eerder een klacht werd ingediend die reeds afgehandeld werd;
  • het een dienstverlening of producten van een lid-organisatie van de ELZ betreft;
  • het een vraag is naar informatie of een bedenking is bij de dagelijkse werking van de ELZ.


Wat gebeurt er met je klacht?

  • Je ontvangt een bevestiging van de ontvangst van jouw klacht.
  • Er volgt een interne procedure.
  • Voor de behandeling van jouw klacht wordt een termijn van 45 dagen als richtlijn vooropgesteld. De doorlooptermijn voor de afhandeling van een klacht is sterk afhankelijk van de complexiteit van de klacht en het eventueel onderzoek dat hierop kan volgen.